02 octubre, 2006

Voar

Lupe e mais eu, con cara de boas, tras disfrutar a unha da outra e das nosas viaxes
Teño unha amiga que viaxa moito. Chámase Lupe.
Hai meses vivía en Londres rodeada de néboa, como é natural alí.
Poco despois mudouse a Praga para vivir nun apartamento de luxo, taconear cos seus zapatos novos as rúas e tamén para beber té.
Ela avisoume, o outro día, que agora vive en New York, nun edificio moi longo, longuísimo, preto das nubes...
Pásalle un pouco como a min, ¡¡¡non ten residencia fixa!!!. Ainda así, entre viaxe e viaxe pode vir a verme e, entre mudanza e mudanza, escribe contándome canto lle gusta voar.

¡¡Tedes que coñecer a Lupe Gómez!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Nunca leí nada de ella, pero sí ojeé algo en casa de mi santo esposo (como tu lo mencionas y al que aspiro a corromper su santidad)y me provoca opiniones encontradas. Extremas.
Y hasta aquí puedo leer...
:-P

liquorpuris dijo...

yo me declaro fan de lupe!! de toda ella!!!de su risa, de su persona, de sus libros....lupe se sale, es especial. ;PP

Anónimo dijo...

Me encanta esa foto
:))))

Anónimo dijo...

Sí...la foto es chulísima.

Pues, no tengo el gusto de conocer a tan bella persona, pero si lo dices con esa vehemencia no me queda otro remedio que creerte.
:-)

liquorpuris dijo...

si!me ha dicho ayer que se muda de nueva york, que está harta de los rascacielos.a ver si viene por aquí y lo compruebas...;P